tiistai 1. joulukuuta 2015

Luukku 3 Lemppariblogit


Kolmannesta luukusta paljastuu minun tämänhetkisiä lempariblogeja. Niitä olen nyt valinnut tähän viisi, mutta luen kyllä montaa muutakin hirmu hyvää blogia! Blogit eivät ole minkäänlaisessa järjestyksessä...!
Villitti
Villitti on yksi suosikeistani sen ihanan päätähden vuoksi. Pikkuinen suomenhevosvarsa on jotain ihan liian söpöä, joten postaukset tulee luettua mahdollisimman nopeasti. :) Blogissa on todella hienoja kuvia ja ulkoasu on ihan liian hieno, voi kun osaisi itsekkin...
Karvakorvakamut
Karvakorvakamut on ollut yksi suosikeistan jo pitkään. Blogista löytyy monipuolisia postauksia, ihana hevonen ja kissoja. Tykkään myös tosi paljon blogin ulkoasusta ja itselleni on tärkeää että blogin kuvat ovat hyvälaatuisia ja sitä ne tässä blogissa ovat! ;)
Porkkanan voimalla!
Porkkanan voimalla! on melko uusi seurattava blogi, ja on noussut suosikeihin melkein heti. Blogissa on minun mielestäni todella kivasti kirjoitetut postaukset, ihanat ja hienot kuvat ja tietenkin persoonalliset päätähdet, suosittelen kaikille!
Hupsu ja tosi höpsö | Kissablogi
Hupsu ja tosi höpsö blogin kaikki postaukset on kirjoitettu aivan ihanasti! Tykkään kauheasti kirjoitustyylistä, ja kuvat ovat myös ihania. Kaikille kissaihmisille tämä blogi on oikea löytö! :)
Rouskutellen!
Rouskutellen! on kuulunut suosikkeihini jo jonkin aikaa. Blogin postauksissa seikkailee iki-ihanat vuonikset   ja kuvat ovat ihan huippuhienoja! siinäpä jo syytä tykätä tästä blogista!

1 kommentti:

  1. Ihana, että minunkin blogini on päässyt suosikeidesi joukkoon! Minun lemppareista löytyy myös tuo Villitti-blogi, jota olen seurannut jo pitkään. Ja nuo toisetkin hevosblogit löytyvät lukulistaltani :) Voisin ehkä itsekin tällaisen postauksen tehdä jossain vaiheessa joulukalenteria... :D

    VastaaPoista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)