torstai 2. lokakuuta 2014

Rahi-ralli

Misu kehitteli aivan uuden harrastuksen itselleen, jossa sen ei tarvitse liikauttaa viiksikarvaansakkaan, mutta ihmiset joutuvat juoksemaan sitäkin enemmän. Saanko esitellä, Rallikatti Misu.

"Saanen esitellä teille mun uuden harrastuksen, nimittäin rahi-ralli!"

"Voinhan minä tietty vähän pyytää kuskia juoksemaan, niin näette hiukan miten tää juttu menee..."

"Tätä voisin kutsua urheiluksi!"

 Kissa siis yhtenä aamuna hyppäsi hiukan nurinkurin olleen jalkarahin päälle ja alkoi makoilemaan siinä. Noo, minä sattuin paikalle ja aloin työntämään rahia edestakaisin lattialla olevien mattojen väliköissä. Voisi luulla, että Misu olisi hypännyt pois kyydistä, mutta katti otti aina vain rennomman asennon ja alkoi kehrätä!
"VAROKAAA, TÄÄLTÄ TULLAAN!!!
 Kaikkein eniten uusi rallikuski tykkää, kun sen "autoa" työntää menemään oikein kovaa pitkin olohuonetta. Joskus maisema-ajo keittiön ympärikin on ok, mutta Misu nauttii selvästi enemmän vauhdin hurmasta ja äkkipysähdyksistä. Äkkipysähdys tulee esim silloin, kun Misun ralli rahi kohtaa sohvan. Jos kisu ei ole varautunut se lentää hurrjaa vauhtia pois rahilta. Ja ei kun uusiks!
"Misu... Et oo tosissas....."

"No, mihinkäs se kuski katosi?? Meillä oli kisa menossa!"

"Oli kuskia tai ei, niin mä oon kaikkien aikojen Räikkönen! Ainakin rahi-rallissa..."

2 kommenttia:

  1. Voihan hupsu vauhti-Misu! :-D Olen varma, että Jujukin tykkäisi tuollaisesta ralliautosta. Harmi, ettei se koskaan makoile meidän rahin päällä, niin ei oikein voi testata. Mutta yksi toinen hurjastelumuoto sillä on. Täytyy kirjoittaa siitäkin, kunhan ehdin! :)

    VastaaPoista
  2. Aika luxusta tuollainen ralli :) Ei näytä liikoja stressaavaan, ihan varma voitostaan jo etukäteen :)

    VastaaPoista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)