tiistai 19. joulukuuta 2017

Luukku 19 How to be Misu


Morjesta kaikki, se on Misu täällä kun kirjoittelee! Ajattelin kirjoitella teille näin lähestyvän joulun kunniaksi pienet ohjeet, jos haluat olla yhtä cool, kuin minä. Lue allaolevat ohjeet tarkasti ja jos muutat käyttäytymismalliasi näiden mukaiseksi, voit olla ainakin lähes yhtä mahtava kissa kuin mä.

"Kuka nyt ei haluaisi olla kuten minä? Fiksu ja filmaattinen, sekä erittäin fotogeneettinen!"

Jos haluaisit olla kuten minä...

Vaadi tekemistä aina nokosten välissä. Jos on juuri nukkunut hyvät ja pitkät nokoset, niin mitä sitä enää suotta nukkumaan, leikkimään pitää päästä!

Syö, nuku, leiki, temppuile ja ärsytä sopvissa määrin ihmisiä. Siinä päivän ohjelma, jos haluat olla kuten minä. 

"Listaan unohtui lisätä valokuvamallina toimiminen, onneksi minusta otetaan tosi paljon kuvia, se on nimittäin tosi kivaa!"

Varmista, että kun ihminen on juuri päässyt rentoutumaan tietokoneen tai kirjan ääreen, ala rellestämään pitkin taloa ja tiputtelemaan tavaroita pöydiltä. Näin saat takuuvarmasti huomion taas itsellesi ja pääset tekemään temppuja tai leikkimään!

Ole aina askel muita edellä. Jos huomaat, että joku yrittää esimerkiksi lähteä talliin ja ottaa sinut mukaasi, piiloudu samantien niin hyvään paikkaan, ettei kukaan löydä sinua sieltä ennenkuin seuraavana päivänä. Älä sitten antaudu namien viettelemäksi tässä piiloutumistapauksessa!

"Uusia juonia punon tässä... Eikun siis, olen ollut tosi kiltti tänä vuonna..."

Jos satut kuulemaan jostain kameransulkimen äänen, ole ensimmäisenä paikalla! Kamerat on aina kivoja ja yleensä niiden kanssa touhutessa saa paljon nameja. Onhan niiden edessä ihan kiva poseeratakin, kun kuvaaja vain hihkuu innoissaan kameran toisella puolella. 

Namipurkin ollessa lähettyvillä muista käyttäytyä. Namipurkki on erittäin pyhä asia, koska sieltä tulee herkullisimmat namit maan päällä ja yleensä se tietää aina temppujen tekemistä, eli superhauskaa!

"Näillä mun kamuilla on vähän opeteltavaa vielä, mutta toisaalta eihän yhteen talouteen mahdu kuin yksi Misu."

2 kommenttia:

  1. Oli tosi kiva postaus!! Tykkäsin tästä todella paljon! Teethän tämmöisen joskus uudestaan? :)

    VastaaPoista
  2. Oi että miten kiva kuulla, kiitos! Laitetaan ylös että muistan joskus toteuttaa uusiksi! :)

    VastaaPoista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)