keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Keskittymisharkkoja puomien kanssa

Sen jälkeen, kun äitini ja Eemeli heittivät kuperkeikan mäessä, alkoivat heti Empun  kanssa puomeilla harjoittelu. Sen kanssa ollaan nyt höylätty ees taas puomien ylitse, toisinaan puomit ovat ihan vain maassa ja toisinaan pienen korokkeen päällä. Ukolle siis hiukan keskittymisharjoitusta, aina kun ei välttämätt muisteta keskittyä kävelyyn vaan katsellaan vaan maisemia...

Näin hienosti herra marsii puomien yli <3
 Nyt ollaan saatu maalattua isot kasat uusia puomeja, joten nyt alkaa kunnon puomiharkat herrasen kanssa. Mahdollisimman monta puomia vaan peräkkäin niin hyvä tulee! Olen myös lisännyt harjoituksiin uutta jujua, eli puomit ovat osa mäessä ja osa tasaisella. Siinä saa itsekukakin miettiä, kuinka niiden yli pääsee...

 Hyvin ovat sujuneet reenit, ei mitään moittimista. Nyt en osaa sanoa, miten meidän harkat sujuvat nyt, kun itse en ole ollut paikalla Emppua harjoituttamassa koska olin viimeisimmät kolme päivää TET-harjoittelussa eräässä kahvilassa. Nyt täytyykin itseasiassa lähteä katsomaan, muten elukat ovat pärjäilleet!
"Onks mun ihan pakko??"


Taidetta sanon minä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)