lauantai 24. joulukuuta 2016

Luukku 24 So this is Christmas


 Jaahas. Se olis aattoaamu pitkästä aikaa. Ennen joulupukin tuloa ehtii hyvin vilkuilla blogien joulutoivotukset läpi ja toivotella kaikille tasapuolisesti ihanaa joulua. Olen saanut aika hyvin piiloteltua näitä eläinten joulukuvia kansioissa, mutta nyt ne saavat tulla blogiin kaikkien ihasteltaviksi. Näiden kuvien myötä toivotamme eläinten kanssa

Oikein ihanaa joulua kaikille! ♥

Misu odottelee lahjojen putoavan puista, tai taivaasta ihan miten vaan... :)

Niin mites se joulukuusi tänä vuonna Misu..?

"Mikä kuusi? Mähän olen ihan tarpeeksi säihkyvä, ette te mitään puuta enää tarvitse tupaan!"



"Toivottavasti ollaan oltu tarpeeks kilttejä Eemelin kanssa, nyt kyllä vähän jännittää..."

"Ootteko muuten huomannu, kun oon tarkkaillu teitä koko joulukuun tällänen ilme naamallani?

"Meille tulee tosi paljon lahjoja, mä ainakin oon ollu tosi kiltti poika!"

jos ei nameja ole tulossa lahjaksi, Eemelille kelpaa myös kamera...


Itse kiltteys ♥


Viimeinen vetooms pukille lähetetty! :D



Tonttuponi jouluratsastukselle lähdössä

ja toinenkin ♥

Pikku tonttuja on meillä vähän siellä sun täällä näkyvillä...

"Onneks saatiin ne tallin lahjat perille sieltä pukin varastosta Vili!"

"Jep, nyt on hyvä vaan nauttia joulusta!"

"Minulta vielä erikois joulun toivotukset kaikille!"


1 kommentti:

  1. Voi että, olipa kiva postaus, kun mukana oli koko konkkaronkka! :) Ja ihanaa joulua koko poppoolle meidän tiimiltä! :)<3

    VastaaPoista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)