lauantai 30. huhtikuuta 2016

Ilmapallojen ja serpentiinien aika


"Mitä? Ai kameran otit esille... Pitääkö taas poseerata, onnistuu!"

"Tänään on näköjään rekvisiittana tälläiset kivat pallot ja ihanan värikäs nauha, miksiköhän...?"

"Ahaa! Nyt minä tiedän! Juhlimme minua, minun synttäreitäni, jotka unohdetiin juhlia virallisena päivänä!"

"Sen kunniaksi voinkin ottaa muutaman synttäricatsien eikös?"

"Olen niin edustava näissä kuvissa!"

"Ota kuvia tältä puolen, se on edustavin puoleni..."

"Anteeksi mitä, kuulinko oikein, että nämä eivät olekkaan minun synttärikuvaukseni? Mitäs varten tässä sitten oikein kuvaillaan?"

"Nyt meni fiilikset. Kuvaukset oli kuulemma Vappu-kuvaukset eikä Misu The Synttärikissa-kuvaukset. Noh, tulipahan nyt sitten vähän Vappukuvia..."

"Voitko lopettaa sen asetuksilla leikkimisen, ei ole yhtään hauskaa..."

"Ai saan ylimääräisen namin, jos näytän oikein iloiselta ja toivotan kaikille iloista Vappua, sovittu!"

"Noniin noniin, hyvää Vappua vaan kaikille. Nami tänne..."

2 kommenttia:

  1. Hassuja catsieita ja varsinkin hassu Misu! :-D Myöhästyneet synttärionnittelut - ja oikein ihanaa vappua niin Misulle kuin teille kaikille muillekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista, tiedän että olen hassu. ;) kiitokset myös onnitteluista! T. Misu

      Poista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)