keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Sasun leikkituokio

Pallo. Keppi. Vinkulelu. Ökö. Siinä on sanoja, joilla saa koiramme Sasun aivan sekaisin. Se jaksaisi leikkiä varmasti loputtomiin pallojen, keppien, veto- ja vinkulelujen ja muiden ihanaisten lelujen kanssa. Tässäpä nyt ikuistettuna yksi monista leikkituokioista. :)

"Jihuu! Me leikitään!!"

"Minkä pallon sä otat? Mä otan isoimman!"

"Voi että, meinasit viiä mun vinkulelun, tää kostetaan... Oisit ottanu ton pallon!"

"Oiii, mitä ihanaisia solmuja ja kiva sininen luu... Vinkulelu on paras!"

"Noh, älä härnää! Sitäpaitsi mulla on vinkulelu just nyt suussa. En mä voi sulle tähänn hätään nyt alkaa leikkiä pallolla..."

"Epäreilua! Sä veit mun kaikki lelut!"

"Jeee! Pallo on paras!!"

"No, ota nyt se pallo sieltä ota! Hah, et saanu!" :D

"Leiki vetoleikkiä, jooko?? Pyydän niin kauniisti, ettet voi sanoa ei."

"Kuulehan nyt. T'ää on mun Ökö ja mun pallo, joihin sulla ei oo mitään asiaa."

"No leikitkö sitten vinkulelun kanssa?? *ärsyttävää vinkumista, joka on lähtöisin lelusta*

"Pyh. Takavarikoi sitten mun vinkulelun. Piti kuulemma liian kovaa ääntä..."

"Onneksi sain kuitenkin vielä pallon, vaikka vinkulelu menikin takaisin kaappiin... päiväni pelastus." :)

6 kommenttia:

  1. ♥toi kuva missä pupsi näyttää pennulta=♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se näyttää kaikissa kuvissa ihan vaavilta! <3

      Poista
    2. Aika ISO vaavi! :-D Hassu tuo kuva, missä Sasulla on kieli ulkona!

      Poista
    3. Ikää on Sasulla jo kahdeksan vuotta, mutta mieleltään se on vasta pienenpieni pentu... :D

      Poista
  2. Onpas Sasulla paljon leluja ! Hauskan näköinen veijari :)

    VastaaPoista

Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)