Jälleen kerran ystävänpäivä! Tuntuu että kirjoitin ihan äsken
viime vuoden ystävänpäivän spesiaalin. Tänä vuonna meinasi tämä ystävien päivän postaus jäädä kokonaan tekemättä, mutta sain kuin sainkin itseni pois vanhojen videoiden kansioista kirjoittelemaan perinteeksi muodostunutta postausta. Tänäkin vuonna fiilistellään ihania kaverikuvia, mitä löytyi taas viime vuoden kansioista aika paljon. Näiden kuvien myötä siis kaikille oikein ihanaa ystävänpäivän iltaa!
Löytyikö lempparia? :)
Kiva idea ja hyviä kuvia! Omiksi suosikki kuviksi valikoitui kolmas sekä viidestoista. Nissä oli etenkin ihanan rauhallinen tunnelma, vaikka toki olihan muissakin!
VastaaPoistaelaimetsydammessa.blogpot.com
Kiitos! Nuo ovat kyllä yksiä omistakin lemppareista. :)
PoistaIhania kaverikuvia ♥
VastaaPoistaKiitos. :)
PoistaIhana hyvänmielen kollaasi! <3 Ihan mahdoton valita lempparia, kun ovat kaikki niin söpöjä!
VastaaPoistaHihi, näimpä. :D
Poista