On kyllä söpö kisu, meilläkin on saman niminen karvapallo :Dvinuski.blogspot.com
Kissat kiittävät! :)
Jätäthän edes lyhyen kommentin? Se on minulle valtava kiitos jokaisen postauksen kirjoittamisesta! :)
On kyllä söpö kisu, meilläkin on saman niminen karvapallo :D
VastaaPoistavinuski.blogspot.com
Kissat kiittävät! :)
Poista