Agilitytreenien jälkeen Lilli sai mielensä mukaan popsia kukkasia ja muita hyviä heiniä. Huvittavan näköistä oli, kun Lilli marssii määrätietoisena eteenpäin ja aina kun vastaan tuli kukka, se napsaisi kukan kauneimman osan pois ja jäljelle jäi vain kukan ruma varsi.
Miu taide kuvakin pääs tänne! :D
VastaaPoistaNiinhän tuo näyttäis päässeen! :D
PoistaLillillä on silmää (ja suuta) kauneudelle, onhan se niin söpö itsekin! <3
VastaaPoistaLilli ottaa kehut vastaan ylpeänä! :)
Poista