Kuten varmaankin muuallakin päin Suomea, on myös meidän kaikki tienvierukset ja pellot ihan keltaisenaan voikukkaa. Opettelin viime kesänä tekemään voikukista seppeleen, ja yritin jo tällekkin kesälle väsätä jonkin näköistä seppelettä. Ei seppelettä tietenkään huvikseen tehdä, pitäähän jonkun saada kunnia pitää sitä päässään. Minä annoin kunnian Sónatalle ja Lumikille pitää miniseppelettä kesän alun kunniaksi päässään.
Sónata on niin hieno <3
Tässä näkymää viime vuodelta, seppele oli aiika paljon suurempi...
Ihania seppeleitä suloisten eläinten koristeena ! Tuo on kierrätystä parhaimmillaan, syödä korunsa kun on aika ottaa rennommin :) Ihmiset voisi ottaa mallia kaiken korurihkaman käyttäjinä, joihin muuten minäkin lukeudun. Kaunista kesää teidän tilalle !
Ihana kukkaisheppa ja kukkaisvuohi! <3 Kissoille ei taitaisi saada riittävän pientä seppelettä. Kissankello siis korvan taa ja menoksi! :-D
VastaaPoistaIhania seppeleitä suloisten eläinten koristeena ! Tuo on kierrätystä parhaimmillaan, syödä korunsa kun on aika ottaa rennommin :) Ihmiset voisi ottaa mallia kaiken korurihkaman käyttäjinä, joihin muuten minäkin lukeudun. Kaunista kesää teidän tilalle !
VastaaPoista