Nyt, kun kesä on jo melkein täällä, olemme opettaneet Sohvin, Tytin, Lillin ja Vilin ulkoilemaan kaikki yhdessä. Ja hyvinhän se jo sujuukin. Välillä Vili ja Tytti ottavat kunnolla vähän sarvipainia, Vili tosin ilman sarvia, mutta muuten ulkoilut sujuvat oikein mallikkaasti. Kävin vuohien kanssa tässä jokunen päivä sitten käppäilemässä pellolla ja sainkin napsittua muutaman kuvan puhelimellani(en siis taaskaan takaa kuvien hyvälaatuisuutta...). Kuvat ovat nyt myös melko pienellä, jotta näkyvät edes vähän paremmin...
Yksi pieni Lilli kili marssi näin...
Kilit löysivät kivan tukkikasan, jolla ne hyppeivät hetken aikaa ennen kuin matkamme jatkui.
Hei, kiitos kun laitoit linkin sivullesi, olen yrittänyt aikaisemmin tulla tuon kuvan kautta mennä kun olet kommentoinut meidänn blogia: http://amerikanbulldogginero.blogspot.fi mutta jostain syystä en ole päässyt tähän blogiisi. Onpas sulla hieno katras, upeita eläimiä kaikki :) Lisäsin heti tämän lukulistalle, kiva päästä seurailemaan !
Melkoisen suuri vuohilauma teillä jo on! :) Mutta vuohia ei voi koskaan olla liikaa! <3
VastaaPoistaJoo, ja Lumikki jäi vielä sisälle. Oli niin viileää, ettei sitä voinut tuoda ulos, lypsykuttu kun on. Ei niin, olen samaa mieltä!
PoistaHei, kiitos kun laitoit linkin sivullesi, olen yrittänyt aikaisemmin tulla tuon kuvan kautta mennä kun olet kommentoinut meidänn blogia: http://amerikanbulldogginero.blogspot.fi mutta jostain syystä en ole päässyt tähän blogiisi. Onpas sulla hieno katras, upeita eläimiä kaikki :) Lisäsin heti tämän lukulistalle, kiva päästä seurailemaan !
VastaaPoistaHei ! Kiitos linkistä, lisäsin tämän heti lukulistalleni. Upea katras eläimiä :) Kiva päästä seurailemaan !
VastaaPoistaKiva kun aloit lukijakseni! Teidän juttuja on myöskin hauska lukea!
Poista