Ennen joulua laitoimme hevosille tietenkin joulupäitset ja nyt kun on tullut vihdoin kevät, niin vaihdoimme heposille kevätpäitset.
 |
| Pollet vielä jouluisissa tunnelmissa... |
 |
| ...ja pollet kevät tunnelmissa! |
 |
| Sónatan kevätilme :3 |
 |
| Ja Emppulin kevätkatse <3 |
Sain Sónatalle uuden, hienon pinkin satulahuovan, jonka vaihdoin sille kevään kunniaksi. Eemelin satulahuopakin pitäisi vaihtaa, mutta en ole vielä ennättänyt.
 |
| Sónata ennen... |
 |
| Sónata nyt. |
Nyt olemme valmiita kevään tuloon! :)
Tuo Sontun pinkki loimi on kyl aika ihana, vaikka onkin niin iso Sontulle :)
VastaaPoistaJep jep. :)
PoistaTuo Sónatan kevätilme on kyllä aika veikeä. Ei siellä enää paljoa lunta näköjään ole...
VastaaPoista